Контрольна робота №2

Контрольна робота №2
Варіант – 1
Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1–6 виберіть правильну відповідь.
1.     Значення якого з наведених виразів не дорівнює 10, якщо а=5?
а)     10 + (а – 5);                  
б)    25 – (10 + а);
в)     15 + (5 – а);
г)     15 – (10 – а).
2.     Турист ішов пішки 2 год зі швидкістю υ км/год і 4 км їхав велосипедом. Складіть формулу для обчислення відстані s, яку подолав турист.
а)     S = 2υ + 4;
б)    S = 2(υ + 4);
в)     S = 2 + 4υ;
г)     S = 2ːυ + 4.
3.     Чому дорівнює сума чисел 359 602 і 10 040 508?
а)     10 399 100;
б)    45 900 708;
в)     13 636 528;
г)     10 400 110.
4.     Знайдіть різницю чисел 49 395 001 і 4 059 390.
а)     45 335 611;
б)    40 336 600;
в)     53 881 391;
г)     45 336 511.
5.     Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника, основа якого дорівнює 8 см, а бічна сторона – 5 см?
а)     21 см;
б)    13 см;
в)     18 см;
г)     40 см.
6.     Знайдіть периметр прямокутника, сторони якого дорівнюють 7 см і 3 см?
а)     10 см;
б)    20 см;
в)     21 см;
г)     40 см.
Достатній рівень навчальних досягнень
7.     Пшениці зібрали 285 453 т, що на 9 876 т більше, ніж жита. Скільки тон пшениці та жита зібрали разом?
8.     Сторона квадрата дорівнює 8 см. Знайдіть довжині прямокутника, периметр якого дорівнює периметру квадрата, а ширина – 6 см.
Високий рівень навчальних досягнень
9.     Як зміниться різниця двох чисел, якщо зменшуване збільшити на 241, а від’ємник збільшити на 253?
Контрольна робота №2
Варіант – 2
Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1–6 виберіть правильну відповідь.
1.     Значення якого з наведених виразів не дорівнює 5, якщо а=10?
а)     25 – (а + 10);               
б)    15 + (10 – а);
в)     15 – (20 – а);
г)     5 + (а – 10).
2.     Турист ішов пішки t год зі швидкістю 4 км/год і 2 км їхав велосипедом. Складіть формулу для обчислення відстані s, яку подолав турист.
а)     S = 2t + 4;
б)    S = tː4 + 2;
в)     S = 2(t + 4);
г)     S = 4t + 2.
3.     Чому дорівнює сума чисел 489 703 і 20 401 037?
а)     20 890 740;
б)    69 371 337;
в)     20 880 730;
г)     24 298 067.
4.     Знайдіть різницю чисел 37 864 003 і 8 076 250.
а)     28 589 757;
б)    29 876 653;
в)     29 787 753;
г)     28 789 847.
5.     Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника, основа якого дорівнює 7 см, а бічна сторона – 8 см?
а)     25 см;
б)    23 см;
в)     22 см;
г)     15 см.
6.     Знайдіть периметр прямокутника, сторони якого дорівнюють 9 см і 6 см?
а)     15 см;
б)    54 см;
в)     30 см;
г)     24 см.
Достатній рівень навчальних досягнень
7.     У місті А мешкає 359 126 жителів, що на 15 139 жителів більше, ніж у місті Р. Скільки людей мешкає в обох містах разом?
8.     Сторона квадрата дорівнює 6 см. Знайдіть ширину прямокутника, периметр якого дорівнює периметру квадрата, а довжина – 8 см.
Високий рівень навчальних досягнень
9.     Як зміниться різниця двох чисел, якщо зменшуване збільшити на 341, а від’ємник збільшити на 243?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Контрольна робота №1

Опис досвіду